  • Data: 2004-11-02 06:28:48
    Temat: Re: wymiana rur a kafelki w łazience
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Oct 2004 08:27:07 +0800, Marcin Debowski wrote:
    > A to już chyba pytanie nie na tę grupę. Jednakowoż, nie wydaje mi sie aby
    > wymiana rur w pionach była możliwa przez otwór wielkości jednego kafelka

    Zalezy od wielkosci kafelek:) Ja mam dziure na niecale 2 kafelki
    (wymiar ok, 20 x 30 cm) i rurki wymienili :)
    Teraz wymieniaja na plastiki, wiec rurke mozna nagiac.

    Dlatego najlepiej porozmawiac z budowlancami, moze wystarczy odkuc 1-2
    kafelki i bedzie ok. Odkuc najlepiej samemu, wczesniej, i powoli, moze
    sie uda zrobic to bez uszczerbku na kafelkach.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,
    Janusz