  • Data: 2006-07-07 21:18:31
    Temat: Re: wymiana prawa jazdy - ile max czasu moge czekac?
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kwestia wymiany praw jazdy została określona w rozporządzeniu ministra
    > infrastruktury z dnia 29 kwietnia 2002 r. w sprawie wymiany prawa
    > jazdy (Dz.U. z 2002 r. nr 69, poz. 640 z późń zm.).

    > spóźniony
    >
    > Wytoczyć proces zawsze możesz a to czy go wygrasz i uzyskasz jakieś
    > odszkodowanie to już inna sprawa.
    >
    > Grzesiex

    Dlaczego od razu odszkodowanie. To jego państwo, moje przy okazji też, Może
    wystarczy zwrot oplaty. Wydanie dokumentu to usługa. Taka sama jak podzelowanie
    butów. Za żle wykonaną usługę nie należy się pełna oplata. A czasami to
    usługodawca odstepuje od żądania zaplaty zeby twarz zachować. Nie widzę zadnego
    powodu zeby w przypadku gdy usługodawcą jest państwo było inaczej. Tomek