  • Data: 2007-09-19 19:45:33
    Temat: Re: wymiana okien w mieszkaniu spółdzielczym własnościowym
    Od: Krzysiek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 18, 5:02 pm, oliveira <_...@g...pl_> wrote:
    > Witam, Prośba o pomoc:
    > Czy wymieniając okna w mieszkaniu spółdzielczym własnościowym powinienem
    > dopełnić jakichś formalności, gdzie i w jakim terminie?

    U mnie spoldzielnia wymieniala okna sama. Trzeba bylo zglosic to w
    administracji i po 5-6 latach doczekalismy sie nowych okien najpierw w
    jednym pokoju, potem w drugim. Kiedy chcielismy wymienic okna w
    reszcie pokojow spoldzielnia kazala zatrzymac rachunki, ktore splaci w
    momencie jakby sama wymieniala okna, czyli w 2008 i 2009. Formalnosci
    i terminow zero.

    Pozdrawiam
    Krzysiek