  • Data: 2007-09-18 15:10:28
    Temat: Re: wymiana okien w mieszkaniu spółdzielczym własnościowym
    Od: "Barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam, Prośba o pomoc:
    > Czy wymieniając okna w mieszkaniu spółdzielczym własnościowym powinienem
    > dopełnić jakichś formalności, gdzie i w jakim terminie?

    Robiłam to trzy lata temu, podobnie jak wielu sąsiadów, nikomu tego
    nie zgłaszałam, po prostu zamówiłam okna, wymienili, nikt nie miał
    zastrzeżeń. Jedno było nawet inne, niż pierwotnie - jednoskrzydłowe
    zamiast dwuskrzydłowego, ale inni sąsiedzi przede mną także zmieniali
    na takie i nie było problemów.
    Możliwe jednak, że niektóre spółdzielnie kierują się tu swoimi
    przepisami i mimo wszystko jakaś formalność musi zostać dopełniona,
    więc na wszelki wypadek lepiej zadzwonić do spółdzielni i zapytać.

    Barbara