    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyłączenie niektórych postanowień Kodeksu pracy
    Date: Wed, 14 Mar 2007 23:59:03 +0100

    AsiaS wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak"

    > Uzasadnić co? Bo przedstawiłeś sytuację, której możliwość zanegowałam

    Nie rozumiem, co masz na myśli pisząc że ,,negujesz możliwość takiej
    umowy''. Ja pytałem, czy umowa taka jest ważna.

    > ("umowa cywilna z pracownikiem (...) nie"),

    Zrozumiałem, że Twoje ,,nie'' odpowiada na ww. pytanie (umowa nie jest
    ważna), dlatego pytam o uzasadnienie.

    > nie przedstawiłeś zaś opcji umowy ze zleceniobiorcą.

    Bo interesują mnie wyłącznie relacje pracodawca - pracownik.

    > Umowa o powyższej treści rzecz jasna nie byłaby
    > wiążąca, ponieważ (oczywiście) nie mogą istnieć przepisy przewidujące
    > dla zleceniodawcy za łamanie prawa (KP) korzyści materialnych.

    Zaraz... Jakiego zleceniodawcy? Jego KP przecież nie dotyczy. Chyba że
    masz na myśli pracodawcę. MZ pracodawca żadnego prawa nie łamie. Czy
    przyjęcie tych pieniędzy to TZ łamanie prawa? Albo samo zawarcie takiej
    umowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak