  • Data: 2008-10-22 21:32:29
    Temat: Re: wykup mieszkania komunalnego (dość długie)
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości
    news:gdo4t6$nl5$1@news.onet.pl...

    > Jestes jednak świadom, że gdy ktoś kupi to "Twoje" mieszkanie, to czynsz
    > poszybuje sporo w górę? W najgorszym wypadku nie będzie Cie stać i wylądujesz
    > na bruku.

    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,65567,2751995.html - w tym art odnalazłem taki
    tekst:
    "UWAGA! W przypadku gdy lokatora nie stać na wykup mieszkania, a mimo to gmina
    chce je sprzedać, musi mu ona zapewnić mieszkanie zamienne w tej samej
    miejscowości z nie gorszym wyposażeniem technicznym."
    to w końcu bruk czy zastępcze?

> [...]
    > poczekasz na wycenę i jeśli będzie zbyt wysoka, to zrezygnujesz zwracając
    > koszty tej wyceny. IMHO gmina szuka frajera, który opłaci wycenę tego lokalu.
    > Jak chcą sprzedać, to wycenę i tak muszą zrobić. Ew. dodaj do oświadczenia
    > punkt, w którym cena wywoławcza na przetargu nie będzie niższa, niż wycena
    > zrobiona przez tego rzeczoznawcę.

    > Nie.

    > Jest przecież właścicielem tego lokalu. Może go sprzedać.
    >
    > Idź z tym lepiej do prawnika, a nie pytaj na grupie dyskusyjnej. Sprawa jest
    > na tyle ważna, że w tym wypadku wydanie max. kilkuset zł to żaden koszt.

    Wiem że to sprawa wymagająca prawnika, ale pismo odebrałem dzisiaj pod wieczór i
    dlatego tutaj to umieściłem i szukam informacji.

    Dziękuję za odpowiedź!
    P.