  • Data: 2002-10-16 15:13:54
    Temat: Re: wykożystanie zdjęć
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LaidBack napisał(a) w wiadomości: ...
    >w poscie z Wed, 16 Oct 2002 13:52:08 +0200 napisano:

    >wlasnie publikujac zdjecia osob publicznych mozesz w ten sposob naruszyc
    >jej wizerunek, a w jaki sposob naruszysz wizerunek Miecia?

    jesli moge dodac choc nie jestem pewien. Nie potrzebujemy pozwolenia jesli
    zdjecie z osoba publiczna w miejscu wskazujacym na wykonywanie zawodu - np
    minister przed Urzedem
    Potrzebujemy od prywatnej - i uwazam, ze to ma sens jak wskazano powyzej -
    Polityk musi sie liczyc z tym, ze jest upubliczniony...

    damian