  • Data: 2010-03-01 09:16:25
    Temat: Re: wykonanie wyroku
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-18 12:21, dwr pisze:
    > Witam
    >
    > 15 grudnia 2009 miałem rozprawę apelacyjna w SO.
    > W wyrokach SO i SR mam zasądzone kwoty zwrotu za adwokata z wyboru w obu
    > instancjach.
    > Czy są jakieś uregulowania co do terminu wykonania przez SR wyroku?
    > Wyrok jest już pewnie prawomocny bo prok. nie miała podstaw do kasacji.
    >
    > Spotkaliście się z jakimiś praktykami w tym zakresie?
    > Ile czasu zajmuje przelew z sądu?
    > Sąd w odwrotną stronę jest instytucją bezwględnie wymagającą
    > zachowywania terminów ;)
    >
    > Pozdr.

    To tak informacyjnie. Pieniądze 26.02 otrzymałem.
    Dział windykacji niezwłocznie przekazał do działu księgowości a ten
    niezwłocznie przesłał. W obu przypadkach niezwłocznie oznaczało 1-2 dni
    robocze.
    Pytanie zasadnicze czemu tyle trwało przekaznie tego do działu
    windykacji? Nie będę już tego w sądzie drążył bo pewnie wg nich wszystko
    było w terminie.