  • Data: 2010-04-06 04:18:45
    Temat: Re: wyjazd zagranicę w czasie procesu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    hiphophurra wrote:
    > OK. Nie chcę się kłócić tylko nadal nie rozumiem
    > jednej sprawy (może ktoś wyjaśni):

    > Ale jak może wskazać adres do doręczeń W KRAJU, skoro w kraju go fizycznie
    > nie ma. Może wskazać
    > tylko adres do doręczeń zagranicą.

    KPK to nie obchodzi jak.
    Ma wskazac adres do doreczen w kraju.
    Jak to zrobi, jego sprawa. Skrzynke pocztowa, adres kolegi, adres
    adwokata. Wszystko jedno.

    > No ale przecież wątkotwórca PODAJE nowy
    > adres, tylko że zagranicą. Więc o co chodzi?

    O to, ze w KPK zapisane "w kraju."

    Pretensje (a moze i nie) do tych co KPK pisali.

    > Tego nie rozumiem. Skoro nie musisz być w kraju,
    > to możesz podać adres doręczeń zagranicą.
    > Czy mi się wydaje, że KPK jest idiotyczny w tym
    > miejscu, skoro nie zabrania podsądnemu wyjazdu
    > z kraju a jednocześnie zmusza go do posiadania
    > adresu w kraju? Chyba odkryłem jeden z większych
    > absordów KPK.Czy ktoś przede mną już to
    > zauważył?

    KPK nie jest durny.
    Sad nie bedzie po swiecie szukal ludzi. To ludzie maja pilnowac wlasnych
    spraw.
    Adres do dorenczen nie oznacza od razu utrzymywanie chalupy.
    To moze byc skrzynka pocztowa znajomego.
    Swoja droga uslugi typu skanowanie skrzynki pocztowej moga byc calkiem
    dochodowe.