  • Data: 2005-03-26 16:56:58
    Temat: Re: wyjazd za granice
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał:

    > wojsko mowi co innego...

    Wojsko??? A cóż oni mają do przekraczania granicy? Czasy WOPistów już się
    dawno skończyły i sprawy graniczne w gestii MON nie leżą. Nie wiem, jakim
    cudem wojacy się wypowiadają o dokumentach uprawniających do przekraczania
    miedzy.
    Można mieć ŚMIAŁO dwa dokumenty przy przekraczaniu. Ja mam zawsze i do i
    pass, graniczniacy widzieli i słowa nie powiedzieli, bo czemu?

    To jakieś nawyki z czasów PRLu, gdy obywatel, aby dostać paszport,
    deponował dowód w biurze paszportowym lub komisariacie MO. Po powrocie miał
    psi obowiązek oddać paszport i zwracano mu dowód. Na szczęście takie
    porządki już się dawno skończyły.
    Z resztą posiadanie tych dwóch dokumentów przy wyjeździe może sprawę wręcz
    ułatwiać, gdy podróżuje się autem: przy ewentualnej kontroli policyjnej na
    terenie kraju, daje się dowód a na granicy i zwłaszcza zagranicą, paszport.

    --

    Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
    "Trzeba rozpocząć wielkie modły o nawrócenie Europy. (...)