  • Data: 2005-04-11 08:46:40
    Temat: Re: wygrałem w sądzie pracy i co dalej ?
    Od: "Bogusław" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    > ..bez przesady wygrałem z pracodawcą w sadzie pracy ,wniósł apelację i
    > przegrał ją w ciągu 15 minut tyle trwała rozprawa apelacyjna. Nie miałem
    > ,żadnego adwokata tyle ,że rzetelnie i jasno punkt po punkcie wytykałem
    > idiotyzmy ,które pisał w apelacji.

    No to masz szczęście, bo moja żona ma całkiem inne doświadczenia z sądem
    apelacyjnym. Jej adwokat ustosunkował się do apelacji pracodawcy, która była
    tylko polemiką z prawidłowymi ustaleniami sądu I instancji. Nawet nie pisał
    jej prawnik. Była zszokowana takim wyroki, a jeszcze bardziej ustnym
    uzasadnieniem, które podważało ustalenia sądu I instancji, tak jakby w ogóle
    tego przewodu nie powinno być, bo pracodawca i tak ma rację.
    Sprawy w apelacyjnym rzeczywiście trwają krótko. Nie wiem na czym polega
    praca sądu II instancji, ale zdumiewa mnie fakt, że sąd apelacyjny przeszedł
    obojętnie obok takich faktów, jak kłamstwa w zeznaniach i dokumentach oraz
    poprawki czynione w aktach sprawy.

    Pozdro...
    Bogdan