  • Data: 2004-01-22 07:46:19
    Temat: Re: wydano mi nie ten towar ktory kupilem...
    Od: Kamil Łucznik <N...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jan 2004 00:34:58 +0100, "Tomek" <t...@t...pl>
    wrote:

    >Witam,
    >Mam pytanie do uzytkownikow tej grupy a zarazem specjalistow w dziedzinie
    >prawa. Zdrazyla mi sie taka sytacja - zakupielm procesor do komputera w
    >firmie komputerowej. Wydano mi niestety nie ten model, za ktory zaplacilem a
    >gorszy i tanszy. Laik nie zorientuje sie na pierwszy rzut oka - nie zauwazy
    >roznicy - nie jest nigdzie napisane jaki to model - rdzen w tym ktory
    >dostalem jest miimalnie krotszy. Sprawdzilem dopiero dzis - specjalnym
    >programem komputerowym a tazke za pomoca identyfikacji numeru seryjnego, ze
> [...]

    To ja mam podobne pytanie - kolezanka kupila komputer z Athlonem
    2000+. Nie ma paragonu z wyszczegolniona konfiguracja, jedynie kartke
    z wypisana odrecznie konfiguracja (na druczku od gwarancji), ze
    procesor ma 2GHz - czy jest sie czego czepiac? (dodam, ze kolezanka
    jest lama a kupowala komputer samodzielnie, ale i tak nie bylo tego
    jak sprawdzic bez wlaczania komputera - kupila zestaw).

    Pozdrawiam,
    Kamil