  • Data: 2008-07-23 19:59:34
    Temat: Re: wybrać kase z OFE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawel pisze:
    > Użytkownik "Byku" <6...@o...vp.pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie to moge znaleźć w przepisach chodzi mi tylko jaki akt prawny to
    > reguluje?

    Byku wprowadził Cię w błąd, nie można wypłacić pieniędzy z OFE przed
    emeryturą. Co ciekawe, nie można wypłacić również będąc na emeryturze, a
    sposoby wypłacania emerytury z II filara nie są jeszcze znane. No i
    nie zapominaj o sławnym wyroku, zgodnie z którym pieniądze na II filarze
    nie stanowią własności ubezpieczonego.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz