  • Data: 2003-11-23 14:44:14
    Temat: Re: www.azyl.pl
    Od: "Maciej" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawie też wygląda umowa o odzysk wierzytelności z AZYLEM, nazywa się
    > "zobowiazania wierzyciela" i oczywiście wszystkie punkty dotyczą
    zobowiązań
    > twoich względem AZYLU , a nic o zobowiązaniach AZYLU.
    > W ogóle ciężko znależć solidną uczciwa i skuteczną firmę windykacyjną,
    może
    > ktoś z grupowiczów mógłby, cos polecić.
    >
    > Pozdrawiam
    > mareK

    Serdeczne dzięki... bardzo mi pomogłeś bo szczerze mówiąc zamierzałem z nich
    skorzystac...
    A wracając do tematu to czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby coś polecić
    i doradzić odnośnie odzysku wierzytelności?
    Bardzo dziękuje za jakiekolwiek wskazówki a Tobie Marku jeszcze raz bardzo
    dziękuje
    pozdrawiam
    Maciek