  • Data: 2009-09-15 13:26:04
    Temat: Re: współwłasność pojazdu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chmiel" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:h8nvkn$kj3$1@node2.news.atman.pl...

    > sąd -> sprawa o spadku po zmarłym -> przed rozprawą wniosek o zrzeczenie
    > się na rzecz jednej osoby wszystkich zainteresowanych. Miała tak moja
    > matka i teraz auto jest zamiast na nią i ojca -> na nią, na mnie i na
    > mojego brata. potem cesja naszych części na nią.

    no nie do konca, zrzeczenie nie jest najlepszym pomyslem, szczegolnie jesli
    pozostale dziedziczace dzieci, maja swoje dzieci, bo wtedy spadek przechodzi
    na (w tym wypadku wnuki) a jesli nie maja dzieci, to tez z tego co wiem nie
    jest takie proste, bo wtedy po zrzeczeniu wchodza do gry kolejni
    spadkobiorcy z dalszej rodziny zmarlego

    takze przyjecie spadku, a wlasciwie przyklepanie, bo przyjecie po tym czasie
    nastapilo niejako samoczynnie, a potem jak pisalem darowizny na zone