  • Data: 2009-09-15 12:03:53
    Temat: Re: współwłasność pojazdu
    Od: Chmiel <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    kawex pisze:
    > Witam
    > jestem współwłaścicielem pojazdu. Druga osoba (teść) zmarła 2 lata temu.
    > Teraz skończył mi się dowód rejestracyjny (brak miejsca na wpisy badań
    > tech) i chciałbym wyrobić nowy, ale w wydziale żądają ode mnie wniosku o
    > nabycie spadku.
    > Jest jakis prostszy sposób na wyjście z tego kłopotu?
    >
    > A jeżeli złoży taki wniosek np.moja żona to czy tylko ona nabędzie
    > spadek czy też jej siostry.

    sąd -> sprawa o spadku po zmarłym -> przed rozprawą wniosek o zrzeczenie
    się na rzecz jednej osoby wszystkich zainteresowanych. Miała tak moja
    matka i teraz auto jest zamiast na nią i ojca -> na nią, na mnie i na
    mojego brata. potem cesja naszych części na nią.

    Ogólnie to możesz postawić samochód na jakieś 2-3 miesiące.

    --
    Chmiel