    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolwlasnosc po ?mierci.
    Date: Mon, 29 Oct 2007 20:04:36 +0100

    On Mon, 29 Oct 2007 18:46:03 +0100, janist <j...@o...pl> wrote:

    >No OK, ale czy dział spadku musi być poprzez sąd? Nie może być co do
    >rzeczy przez notariusza a co do pieniędzy przez spisanie umowy.

    nie, ale moze byc tansze - radze sprawdzic taryfy notarialne i sadowe
    ;-)
    + sad nie jest az tak zainteresowany, zeby dokladnie okreslic wartosc
    spadku

    a po co brac fragment masy spadkowej (podatek) a pozniej oddac oddac
    (znowu pdoatek)

    >Hm... tak pomyślałem. córki muszą przyjąć spadek, że by nie przeszedł na
    > dzieci (jak pisałem jedna córka ma już dziecko a druga niedługo
    >będzie miała), ale teraz pytanie, czy przy podziale spadku można się
    >umówić, że udział córek wynosi 0?

    nie , udzialy okresli sad na podstawie testamentu lub ustawy..

    pozdarwiam,
    Cyb