  • Data: 2010-08-08 20:34:53
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał

    > Naprawdę nie odróżniasz jednorazowej kilkugodzinnej wizyty od
    > ustawicznego przebywania dodatkowych osób w mieszkaniu?

    Podobnie jak Ty nie odróżniasz urządzania "minihotelu" z zakwaterowanymi co
    dzień innymi grupami ludzi od przebywania od czasu do czasu jednego
    znajomego.
    To była ironia, piszę to już otwartym tekstem, bo widzę, że nie łapiesz
    takich detali.

    > Poza tym o
    > czynszu tu nie było słowa, czynszu jako takiego nie ma w mieszkaniach
    > własnościowych

    Chodziło mi o opłaty administracyjne popularnie (choć faktycznie błędnie)
    nadal nazywane czynszem.

    > a zaliczkę na utrzymanie płaci się nie od ilości osób
    > tylko od metrażu właśnie.

    Cóż więc metraż ma do kolejnej osoby zamieszkującej dany lokal?

    > Masz jeszcze jakieś "błyskotliwe" pytania?

    Mógłbym mieć, ale powątpiewam, czy dasz radę im sprostać.

    K.