eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowspólnota mieszkaniowa - pogłebianie poziomu w piwnicy, obniżenie terenu czy można samowolnie? › Re: wspólnota mieszkaniowa - pogłebianie poziomu w piwnicy, obniżenie terenu czy można samowolnie?
  • Data: 2008-05-10 21:20:08
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa - pogłebianie poziomu w piwnicy, obniżenie terenu czy można samowolnie?
    Od: "iza" <i...@u...to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "<CCCP>" <a...@n...de> napisał w wiadomości
    news:g05351$b3u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Pomoglem ci ale ty nizrozumiala(es).
    >
    > Nie potrafisz zyc miedzy ludzmi i rozmawiac z nimi i to jest twoj problem
    > !
    > Jesli wspolnota ma tylko 9 mieszkan to powinnas znac wszystkich sasiadow
    > na pamiec ja rozumiem komuna telewizja itp ale trzeba umiec zyc miedzy
    > ludzmi a na koniec zostawic sobie kasiore na zlodzieji typu prawnicy
    > urzedole i inne plugastwo !

    czemu załozyłeś, ze to ja nie potrafie życ między ludzmi? Nie zauważyłes, że
    problemu nie stworzyłam ja? A argument sąsiada, że jak nie pogłebi garażu,
    to samochód mu się nie zmieści mam odbic, ze jak pogłebi to ja wyrównam
    poziom, bo do piwnicy nie wprowadze motycykla?
    Dla mnie Ty nie rozumiesz problemu, a skoro nie rozumiesz, to sie nie
    wypowiadaj.