  • Data: 2008-02-04 20:39:27
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa a adaptacja strychu
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fo7qs2$2uj2$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "Anax WRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > musisz mieć uchwałę i najlepiej żeby było w niej dokladnie okreslone co za
    > co i kiedy - i jezeli masz takowa uchwałe zaczynasz prace i wtedy nowy
    > wlasciciel juz nie ma nic do powiedzenia... uchwala zostala podjeta prace
    > rozpoczete..

    no tak ale szkopuł w tym ze ze zeby takie rozpoczecie przeprowadzic
    potrzebne jest kupe pozwolen budowlanych ktore, z tego co wiem, maja jakas
    tam okresowa waznosc. A ja nie daje glowy ze zaczne za rok czy za 5 lat...
    zawsze moge kupic jakies materialy i powiedziec ze ponioslem juz koszta
    zwiazane z zaplanowana na_nie_wiadomo_kiedy adaptacją:)
    pzdr
    Anax