  • Data: 2006-07-20 06:10:27
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 17:33:37 -0500]:

    > Awanturowanie się obcej osoby pod domem też podpada pod
    > naruszenie miru domowego, szczególnie jeśli to się powtarza
    > po raz kolejny.

    Niestety, pani jest raczej opanowana, wchodzi sobie na jednak
    swoją w połowie działkę, zaprasza sobie na nią znajomych, a
    upierdliwość polega głównie na śmieceniu tudzież wymyślaniu
    niestworzonych historii i opowiadaniu, bardzo spokojnie,
    akurat obecnym osobom. Wczoraj np. opowieści dotyczyły tego,
    jak to jej ex-mąż brał narkotyki, chodził na dziwki, tudzież
    próbował zgwałcić jej siostrę (z którą owszem, prawie kiedyś
    w łóżku wylądował, ale zdecydowanie przy jej pełnej współpracy)
    - no i rzecz jasna jaki to on jest paskudny bo wyrzuca ją
    z dzieckiem z domu, a ona biedna nieszczęśliwa nie wie jak
    ma sobie poradzić i gdzie mieszkać.

    Nie wiem, czy można z tym coś prawnie zrobić?

    > Dalje proponuję wzywać policję i zbierać papierki dla sądu.

    Oczywiście, jeśli tylko będzie coś, co takiej interwencji
    wymagać będzie. Na razie niestety nie ma.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want