  • Data: 2006-07-19 20:20:29
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Maz i Zona. Wspolne mieszkanie. Nie rozumieja sie. Rozwod. Zona mowi,
    > "to ja teraz wybywam na miesiac, np. jade do afryki czy poodwiedzac
    > przyjaciolki po polsce. Wroce, jak mi sie spodoba. Masz kontakt do
    > mojego prawnika, jesli nie chcesz zebym wrocila do naszego mieszkania,
    > musimy dokonac podzialu majatku. Tymczasem maz wymienia zamki, sprowadza
    > sobie inna kobiete i jak ex-zona wraca po prostu jej nie wpuszcza.

    To jest jeszcze inna sytuacja.
    Bo gdyby ona zabrała wszystkie swoje szmatki i sie wyniosła gdzie
    indziej i po miesiącu wróciła i mówiła, że chce wejśc to sorry. Już nie
    wejdzie, bo tam nie mieszka.

    > Ma do tego prawo?

    Jeśli się faktycznie nie wyprowadziła i dalej tam mieszka, a przez
    miesiąc była na delegacji, to ma prawo tam wejść.
    A dokładnie to ma prawo iśc do sądu i złożyć sprawę w sądzie, a komornik
    ją do tego mieszkania wprowadzi.
    Do tego czasu pomieszka sobie np. w hotelu na koszt męza.

    Jeśli ona tam nie mieszka i nie ma tam jej rzeczy, to do takiego
    mieszkania/domu nie wejdzie, a sprawa w sądzie skończy się dla niej
    przegraną.