    From: "w" <wat>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wpłata na konto polskiego naku w euro <?>
    Date: Sat, 27 Jan 2007 11:02:15 +0100

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:epcrdn$oij$1@news.onet.pl...
> [...]
    > euro (AIFS) ale posiadajacej konto w banku polskim (Bank Handlowy).
    > Wydawalo sie ze bedzie to prosta operacja lecz na poczcie powiedzieli
    ze
    > tylko w banku takie 'cuda', poszedlem do CityBanku - powiedzieli ze nie, w
    > PKO niezbyt rozgarnieta pani po dluzszym namysle i jakims bełkocie pod
    nosem
    > powiedziala ze w zasadzie mozna ale to transfer i duza prowzja itp -
    > zrezygnowalem i z tej opcji...
    > gdzie moge dokonac tej wplaty? (mam konto w Banku Pocztowym i przez
    Internet
    > przelewu zrobic nie moge bo nie mam obslugi przez Internet)
    > dziekuje za odp
    > pozdrawiam

    Masz dwie możliwości, albo wpłacasz/przelewasz złotówki (tak przeliczone by
    mniej więcej wyszło 100 euro, oczywiście lepsza jest niewielka górka ) i
    wtedy ponosisz opłaty takie jak wpłata w złotówkach czy też przelew w
    złotówkach. Drugą opcją jest przelanie z Twojego konta w EURO, 100 euro.
    Wówczas zgodnie z prawem jest to traktowane tak samo jak przelew zagraniczny
    i opłaty są takie same jak za przelew zagranicny. Niektóre banki (jak
    naprzykład wspominane Millennium) mają w swojej ofercie tzw 'płatności
    regulowane' od których prowizja jest niższa.

    Reasumując, za przelew krajowy nie powinieneś zapłacić więcej jak 3 do 5
    zlotych (chyba że netowo), za przelew zagraniczny przy tej kwocie nie
    powinieneś zapłacić więcej jak 40-100 złotych a za płatności regulowane góra
    30 złotych

    pozdrawiam

    wondol