  • Data: 2003-06-16 15:22:43
    Temat: Re: "wpisanie" dziecka w paszport
    Od: "Hitower" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JW" <b...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:bckls0$1d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy jest możliwość "wpisania" dziecka w paszport, czy też muszę mu wyrobić
    > osobny dokument?
    > Jeśli jest taka możliwość, czy załatwia się to od ręki, czy trzeba
    odczekać
    > ustawowy czas?
    >
    > pozdrawiam
    > JW

    W zeszłym roku wyjeżdżaliśmy na wakację za granicę i musiałem wyrobić
    dziecku paszport.
    W wyjątkowych sytuacjach (jeśli sprawa jest bardzo pilna) podobno wpisuja
    dziecko w paszport ale i tak trwa to jakiś czas (tydzień?) - takie
    informacje dostłem w Biurze Paszportowym (ale to nie jest nic pewnego bo w
    tym samym biurze rożne osoby podawały mi sprzeczne informacje na inny temat,
    tak więc co do wpisu w paszporcie też nie jestem przekonany).

    Tak na marginesie to paszport dla dzieci (nie wiem do jakiego wieku - mój
    syn miał ponad rok) jest nieodpłatny

    Pozdrawiam
    Hitower