  • Data: 2008-01-24 20:26:40
    Temat: Re: wózek widłowy a drogi publiczne
    Od: "darma" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jans" <j...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:fnaqoh$c64$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > tak? a maszyna wolnobieżna też to musi mieć? Nie wiem jak traktowane są
    > wózki widłowe, ale jest sporo maszyn co do których nie wymaga się badań,
    OC
    > ani rejstracji.
    >
    > wolnobieżna czy samobieżna

    dokładnie to "pojazd wolnobieżny"

    Art 1.
    p34
    pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza
    prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego;

    Art 71.

    1. Dokumentem stwierdzającym dopuszczenie do ruchu pojazdu samochodowego,
    ciągnika rolniczego, motoroweru lub przyczepy jest dowód rejestracyjny albo
    pozwolenie czasowe. Przepis ten nie dotyczy pojazdów, o których mowa w ust.
    3.

    3. Pojazd niewymieniony w ust. 1, przyczepa motocyklowa oraz przyczepa
    specjalna przeznaczona do ciągnięcia przez ciągnik rolniczy lub pojazd
    wolnobieżny jest dopuszczony do ruchu, jeżeli odpowiada warunkom określonym

    reszta tu: http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial3.
    html

    pozdr.