  • Data: 2009-12-07 08:16:59
    Temat: Re: [wolnosciowe] koszyk przymusowy czy nie?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W archiwum był taka dyskusja - możesz wejść z koszykiem, nie musisz
    > zostawiać plecaka i nie musisz się dać rozebrać ochronie przy wyjściu
    > jak stwierdzą że z plecakiem to pewnie złodziej...
    >
    > Ja tam jestem zwolennikiem zakazów - mamy za głupie społeczeństwo
    > żeby im na wszystko pozwalać.

    Nie za mądre (jest to twoje stwierdzenie)

    > Zresztą widać że jesteś z młodego pokolenia skoro wejście bez koszyka to
    > dla Ciebie takie wielki przejaw wolności...

    Nie wielki tylko zwykły - im wiekszego drobiazgu nie mozesz zrobic
    tym w pewnym sensie jest to glupsze. Kiedys usiadlem na krawężniku
    by odpoczac czy zawiazac buta i policja sie do mnie przyczepiła (głąby
    wrecz niewiarygodne) Nie mozesz moze dac dokladnie linka do tego
    watku o ktorym piszesz - gdzie to jest:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
    soc.prawo

    chetnie bym to przejrzał, dzięki ew