  • Data: 2007-08-06 23:03:01
    Temat: Re: wojsko - ciężka sytuacja rodzinna, potrzebna pomoc
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał
    > znam na tych sprawach i dlatego na Was liczę. Mój kuzyn jest w wojsku,
    > do końca służby zostało mu 5 m-cy (do grudnia).

    Czyli można uznać, że to daje jakąś podstawę do wcześniejszego
    zwolnienia do rezerwy.

    > jego mame do szpitala,

    No to może starać się o urlop...

    > Dziś dowiedziałam się, że mój kuzyn od miesiąca leży na
    > izbie chorych

    ... ale nikt go chorego nie wypuści z jednostki. Moment. Miesiąc (30 dni
    non-stop) leży na izbie chorych _w_jednostce_ ?

    > ze stwierdzoną rwą kulszową, strasznie cierpi, nie stać
    > go na zastrzyki

    Chcesz powiedzieć, że żołnierz służby zasadniczej dostał propozycję aby
    sam płacił za leki?

    M.