  • Data: 2005-05-31 11:33:12
    Temat: Re: wniosek o podział majątku wspólnego
    Od: "rsg" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko to co posiadacie jest majątkiem wspólnym, niezależnie od tego,
    które z Was kupiło i czy pracowało czy też nie. Najlepiej jak sie dogadacie
    bo takie sprawy są trudne i ciągną się latami....

    Użytkownik "Zbyszek Kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7h8p9$qom$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/