  • Data: 2013-07-26 12:04:12
    Temat: Re: własność mieszkania i niewpuszczenie gościa
    Od: marek <marek@> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-26 11:59, Liwiusz wrote:
    > Zwykle jest tak, że jak dwie osoby mające wspólne prawo do danej rzeczy
    > nie mogą się dogadać, to problem rozstrzyga sąd.
    >
    > Tak jak pisałem - paragrafami tego napięcia nie rozwiążesz.

    OK, ale dopóki nie ma ingerencji sądu..? Doraźnie nie chodzi o
    rozwiązanie napięcia tylko o podanie akceptowanego powodu do usunięcia
    gościa lub nie wpuszczenia gościa, który to napięcie tworzy :)
    Wyjaśniłeś mi wiele spraw, dziękuję, ale czy rozsądne jest w
    prezentowanej sytuacji formalnej, że B może domagać się opuszczenia
    "połowy" przez gościa jeśli B dojdzie do wniosku, że gość stał się
    persona non grata dla niego w tej tej samej połowie do której takie samo
    prawo ma A?

    marek