  • Data: 2004-01-15 22:44:08
    Temat: Re: wizyta u lekarza - mam prawo czy nie?
    Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    news:bu3tkt$242$1@topaz.icpnet.pl...

    W czasach chorych kas uczniom i studentom opieka należała się jednocześnie w
    miejscu zamieszkania (zameldowania) i w miejscu nauki.

    Miałem spore przejścia w przychodni. Panie w rejestracji robiły fochy.
    Przyniosłem im odpowiedni kwit z kasy i po sprawie.

    Proponuję udać się do NFZ i wziąć kopie odpowiednich przepisów i z nimi udać
    się do przychodni.

    --
    Mamak z Galicji
    irc: #prk