  • Data: 2011-03-04 20:36:41
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Mar 2011, Andrzej Ława wrote:

    > A potem niech żaden z was nie ma pretensji, jak ktoś
    > to wrzuci na youtube - w końcu podgląd wg. was jest legalny.

    Andrzeju, i Ty chcesz *nam* wmówić, że nie rozróżniasz
    rozpowszechniania od pozyskiwania??
    O tempora, o mores... nie licz na to, że ktoś uwierzy,
    toć to złożenie falandyzmu z lepperiadą :P
    (nie, *NIE* odnoszę się do meritum, postanowiłem tym
    razem komentarz(e) kategorii "a zaciemnię i pomylę"
    wyłuskać :P)

    pzdr, Gotfryd