  • Data: 2003-04-02 11:05:56
    Temat: Re: windows OEM - kiedy legalny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...upraszając grupowiczów o niesplokowanie za reklamę :>,
    ale inaczej nie da rady "przemówić":

    On Tue, 1 Apr 2003, KK wrote:
    [...]
    >+ Microsoft w różnych momentach zmieniał definicję co jest legalne

    Co do pocznań Microsoftu - nie mam komentarzy :)

    [...]
    >+ Windowsa 98 już nie kupisz, bo nie jest sprzedawany,

    Ciekawe, ciekawe...
    Ile sztuk potrzebujesz, gdzie i na kiedy dostarczyć ?
    Zobaczymy co się da zrobić ;), ograniczenia są ;> - np. na OF
    mam limit (z braku kasy fiskalnej), tak że rozumiesz...
    Acha - harrdyski do kompletu też musisz kupić u mnie ;)
    Jasne że z powodu "braków rynkowych" cena musi być
    (*dla mnie*) interesująca... ;)
    Po prostu - przesadziłeś.

    >+ chyba, że z drugiej ręki, ale nie polecam.

    Win 98 SE czy z drugiej ręki, dla ścisłości ?

    pzdr, Gotfryd
    ....który celowo nabył Win98 SE do PCta z którego pisze i nadto
    sugeruje że dealerzy bynamniej nie wyrzucili na śmieci
    zapasów tylko dlatego że M$ przestał tłoczyć
    ...i który *w zasadzie* sprzedaż handlową ma mocno ubocznie...