  • Data: 2005-10-15 22:08:11
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 15 Oct 2005 10:00:15 +0200, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:diqcst$8u9$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Na szczęscie prawo mamy takie, że nawet jeśli popełnił ktoś przestępstwo
    > i ma wyrok w zawieszeniu, popełni kolejne ale z innej kategorii to nie
    > idzie siedzieć za poprzednie. Dlatego takie obiegowe opinie jak Twoja są
    > szalenie niebezpieczne. Dlaczego kogoś oceniasz nie znając tej osoby?
    > Czy jak buchnę bułkę ze sklepu nie mogę zostać księdzem? Skąd wiesz
    > jakim człowiekiem jest ten facet w pracy? Być może jest skuteczny i
    > kompetentny - stąd awans? Masz to gdzieś? Najlepiej oceniać nie znając
    > faktów, prawda?

    Ok, dzięki za zwrócenie uwagi. Zgadzam się z Tobą, ale ja tą osobę dobrze
    znam. Narobił przedtem już trochę szwindli i zła swoim bliźnim, z pracy w
    myjni samochodowej go zwolnili. Teraz jest policjantem drogówki.
    Proponuję eot, bo tamto napisałam tak tylko na marginesie (chodziło o ZUS i
    komornika).

    --
    Kaja