  • Data: 2010-01-24 18:51:07
    Temat: Re: wezwanie policji
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Policja - od 20 lat bez mała.

    co ty opowiadasz, a gdzie w takim razie jest ta milicja, na sybir ich
    wysłali?:O)
    milicja a policja to tylko zmiana nazwy, a ludzie i system ten sam, kiedyś
    było MO, teraz jest PO i dajej rządzą!:O(

    > Napisz ogólnie, czego to zawiadomienie dotyczyło.

    nie napisze, bo nie rozumiem i nie znam sprawy, dlatego najwyżej coś
    namieszam i dyskusja będzie się toczyła ze poprawiania namieszania:O)

    > Napisałem już. WYstąpić pisemnie.

    rozumiem że jak złożę pismo na posterunek do wyślą mi kopie dokumentacji
    dotyczącej owego zgłoszenia?:O)

    > Napisz po ludzku, bo mi się nie chce domyślać się tych pewnych ustaw.
    > Generalnie przestęstwo polegające na niezawiadomieniu dotyczy szpiegostwa,
    > morderstwa i moze jeszcze czegoś podobnego, bo m isię nie chce szukać. No
    > i osób pełniących funkcje publiczne, które o przestępstwie dowiedziały sie
    > w związku z pełnioną funkcją - w pewnym zakresie, co wymagałoby szerszego

    wiesz, jak też nie znam całej masy ustaw, ba nawet KC na pamięć nie znam,
    ale nie o to tu chodzi, dajmy dla przykładu że widzę ze ktoś zwinął linie
    telefoniczną, czy włamał się do czyjejś chałupy, zgłaszam to ma milicje,
    przyjeżdzają i co, powinni przynajmniej spisać zeznania światków i
    potwierdzic je ich podpisami tak?:O)