  • Data: 2004-11-18 17:10:00
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty
    Od: "Marcin Łukasik" <u...@e...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    : ale wystawiasz je wstecz? ja osobiscie mam uraz do wszelkich firm
    : wystawiajacych mi faktury na 3 miesiace wprzod za uslugi
    : tego typu.

    Skąd. Nie dość, że na każdą termin 14 dni, to wystawiam PO miesiącu, w którym
    go używano, konkretnie to do 10 miesiąca następnego. Bez przedpłaty, co jest,
    jak widać w Polsce uzasadnione (tzn. pobieranie przedpłaty)

    A teraz dupa. Nie dość, że kasy nie ma, to jeszcze podatek musiałem zapłacić.

    Kur..

    m.