eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowezwanie do prokuratury jako podejrzany (art. 270 par 1 kk) › Re: wezwanie do prokuratury jako podejrzany (art. 270 par 1 kk)
    From: "akohoro" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do prokuratury jako podejrzany (art. 270 par 1 kk)
    Date: Tue, 12 Jun 2007 22:28:43 +0200

    Użytkownik "borkon" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f4mr0h$st3$1@inews.gazeta.pl...

    > Byly prezes firmy X byl wzywany rowniez i zeznal ze prosil mnie zebym
    > wpisal
    > jego imie i nazwisko na fakturze.

    moja rada jest tak proś by potraktowano Cię bardzo łagodnie a rada na
    przyśzłość i po wsze czasy:

    1 nigdy ,nigdy nigdy nie podpisywać dokumentów cudzym nazwiskiem ani nie
    podrabiać podpisów,jeżęli już muszisz taki podpis złożyć to jano i wyraźnie
    napisać doebrał i tu swoje imię i nazwisko czytalenie i podpis nieczytelny

    2 nigdy ale to nigdy nie przyjmuj i nie odbieraj przesyłek poleconych
    ,paczek,i innych przesyłek adresowanych nie do Ciebie lub adresowanych na
    twój adres zamieszkania ale z błędnym nazwiskiem ,imieniem lub innymi
    błędnymi danymi do wydania których, doręczyciel wymaga podpisu,bo możesz
    sobie narobić poważnych kłopotów ale jescze wiekszch osobie do której
    przesyłka była adresowana.

    akohoro