    From: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do prokuratury
    Date: Tue, 5 Sep 2006 23:15:37 +0200

    news:edkm9e$fbv$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Można. Ale może najpierw zadzwoń. Jest kilka rodzajów czynności, których
    nie da
    > się zlecić. Spróbuj dokonać konfrontacji dwóch świadków w dwóch różnych
    > prokuraturach przykładowo. No i istotne jest, czy wezwanie zostało wysłane
    do
    > Poznania, czy do Wrocławia, gdzie założymy jesteś zameldowany, choć
    mieszkasz w
    > Poznaniu.

    To było tak: najpierw dostałem wezwanie na policję we Wrocławiu, która
    chciała mnie przesłuchac w charakterze świadka. Na wezwaniu był numer
    telefonu i zadzwoniłem, żeby porozmawiać. Przemiła pani (policjantka, jak
    mniemam), uznała, że rzeczywiście nie ma sensu, żebym przyjeżdżał na to
    przesluchanie i że ona "załatwi" mi przesłuchanie w mojej komendzie
    dzielnicowej. To było w czerwcu. A teraz dostałem wezwanie do prokuratury na
    przesłuchanie w tejże sprawie. I teraz to już całkiem głupi jestem z tego
    wszystkiego...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński