    Date: Tue, 24 Apr 2007 21:45:51 +0200
    From: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: weksel/samochód służbowy
    <f08c12$4ql$2@inews.gazeta.pl> <f08jel$smg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f08k67$ful$2@inews.gazeta.pl> <f08kpt$3fu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f08lvp$o5p$1@inews.gazeta.pl> <f08mss$8mq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f08rc3$fnc$1@inews.gazeta.pl> <f09fsb$q5s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f0arb0$gmv$3@inews.gazeta.pl> <f0art0$kiv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f0b0rp$bhu$1@inews.gazeta.pl> <f0b2dd$ftg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f0b8b3$f8f$1@inews.gazeta.pl> <f0c1vp$r9g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@h...pt> <f0eois$smc$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Tylko pracownika który by dał gotówkę byś nie znalazł, a praktyka z
    > wekslami jest dość powszechna.

    Tak sobie czytam i wychodzi mi na to że weksel ten wcale nie jest w tym
    konkretnym przypadku stosowany jako zabezpieczenie tylko jako kara!!!

    Bo co to za zabezpieczenie za samochód jeśli weksel ma być na kwotę
    10kPLN? Kiedy tańsze auta służbowe to kwota ok 30kPLN. Do tego weksel
    nie na pracownika tylko na osobę bliską????

    Powstaje także od razu pytanie czy jeśli pracodawca "zadośćuczyni" sobie
    realizując weksel to pracownik będzie mógł sobie ten samochód oficjalnie
    przywłaszczyć - straty zostały w końcu pokryte z weksla :)

    pozdr

    Radek