  • Data: 2008-09-11 12:44:55
    Temat: Re: weksel "in blanco"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:
    > Na wpisanie, że "zaliczkę/zadatek otrzymał" to sprzedawca nie pójdzie.
    > Ewentualnie może na "weksel na kwotę 10000 zł stanowiący [zabezpieczenie wykonania
    umowy sprzedazy]" czy jakoś podobnie.
    > Swoją droga co możan zrobić (jak "uruchomić"?) taki weksel podpisany przez
    małżonków?
    > Załóżmy, że tylko jedno z dwojga małżonków pracuje (i nie wiadomo ani gdzie ani na
    jaką umowę), drugie opiekuje się w domu dwójką
    > dzieci.
    > JaC

    Zdecyduj się, albo sprzedawca zgadza się na kredytowanie kupującego,
    wtedy można wystawić weksel taki jak napisałem, albo im nie ufa i czeka
    na gotówkę, wtedy nie ma potrzeby wystawiania weksli.

    Zwróć uwagę, że po zakupie mieszkania małżeństwo ma majątek z którego
    można prowadzić egzekucję.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz