eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąd w Gorzowie skazał za 95 gr na 6 miesięcy robót › Re: we Wroclawiu sedzia dopisuje zeznania i podobnojest to zgodne z prawem
  • Data: 2008-04-04 18:09:11
    Temat: Re: we Wroclawiu sedzia dopisuje zeznania i podobnojest to zgodne z prawem
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niezadowolony pisze:
    > W mojej ocenie przerabianie dokumentow procesowych poprzez dopisywanie
    > zeznan jest przestepstwem. W ocenie prokuratury rejonowej nie.

    A jak sądzisz, czemu ma służyć cały obecny ustrój sądownictwa bez
    dosłownego protokołowania zeznań? By urzędnicy sądowi, zwani dla
    niepoznaki sędziami, mogli lepiej wykonywać swoją robotę. Niegdyś
    służalczą dla jedynie słusznej władzy, obecnie puszczeni w samopas.
    Niektórzy jeszcze z uporem wariata mówią o niezawisłości, ale to tylko
    przez pomyłkę z samowolą.

    Wśród sędziów zdarzają sie tacy sami idioci i takie same kurwy jak i
    wśród statystycznej próbki. Środowisko się z oporem oczyszcza to i
    fetorkiem przeszło już całe.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.