eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąd w Gorzowie skazał za 95 gr na 6 miesięcy robót › Re: we Wroclawiu sedzia dopisuje zeznania i podobnojest to zgodne z prawem
  • Data: 2008-03-30 09:18:08
    Temat: Re: we Wroclawiu sedzia dopisuje zeznania i podobnojest to zgodne z prawem
    Od: "niezadowolony" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymiar sprawiedliwości a własciwie wymiar bezprawia to główne źródło
    > gangreny w Polsce. Działają wg. dewizy - sąd wszystko może. Jakaś Enea

    bezmiar niesprawiedliwosci stwierdzil we wroclawiu, ze sedzia podmieniajacy
    porotkoly po rozprawie i dopisujacy 17 stron zeznan swiadkow ktorych nie
    bylo nie przekroczyl uprawnien gdyz w ramach przewodu sadowego sedzia moze
    wszystko. Na to wszystko byly dowody materialne w postaci 2 wersji tych
    samych protokolow.

    Malwersacji i podrobienia dopuscil sie sedzia Mika z X Wydzialu
    Gospodarczego Sadu Okregowego we Wroclawiu.

    W mojej ocenie przerabianie dokumentow procesowych poprzez dopisywanie
    zeznan jest przestepstwem. W ocenie prokuratury rejonowej nie.

    Umozenie sledztwa zatwierdzila prokurator skoczek z wroclawskiej prokuratury
    ktora chwile pozniej byla juz prokuratorem rejonowym. Taki awans w
    podziekowaniu ? :)

    Jedna wielka banda idiotow, przestepcow, ktorzy dbajac tylko o swoj interes
    psuja nasz kraj. To jest realny problem.

    Niezadowolony