eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoważne i ciekawe, prosze o pomoc, niesłuszne oskażenie - kto za to odpowiada ?Re: ważne i ciekawe, prosze o pomoc, niesłuszne oskażenie - kto za to odpowiada ?
  • Data: 2003-10-02 23:33:04
    Temat: Re: ważne i ciekawe, prosze o pomoc, niesłuszne oskażenie - kto za to odpowiada ?
    Od: "Smutny30" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomo?ci
    news:blht49$3m$3@inews.gazeta.pl...

    > Nie. Chyba, że zostanie dowiedzione, że niesłuszne oskarżenie zostało
    > skierowane w skutek przestępstwa, ale to bardzo mało prawdopodobne, by nie
    > powiedzieć że w ogóle.

    Czyli wymiar sprawiedliwości moze bezkarnie igrac z moim losem i jest tylko
    kwestią przypadku czy w coś sie ktos nie wpakuje. ?

    > Spróbować podważyć opinię biegłego. Z tym, że co? to mało realne w
    > praktyce.

    Czy może zostać skazana tylko na podstawie tej opinii ? Z tego co wiem to
    biegły nie wypowiedział się zdecydowanie o zgodności pisma.

    > pracy,
    > błędów
    >
    > Skšd wiesz, że ten zarzut jest niesłuszny?

    Jak się kogos zna 4 lata, to się wie do czego jest zdolny a do czego nie.
    Gdybyś ją znał i by Ci powiedzili o co jest oskarżona to byś się zasmiał i
    spytał "Ona ??!!".

    pozdrawiam Smutny30