  • Data: 2010-12-25 09:34:23
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/25/2010 3:08 AM, Liwiusz wrote:

    > Na pozostawienie awiza w pustym mieszkaniu chcesz się skarżyć?

    da sie przekierować korespondencję na inny adres.
    poczta ma taką usługę. sami mi proponowali.

    ankieta nie była po to, zeby sie skarzyc, tylko zeby potwierdzić czy
    listonosz doniósł to co miał donieść.

    dwa razy zrobiłem op..
    raz za notoryczne wkładanie awiza, mimo, ze zawsze ktoś w domu był,
    a drugie za wkładanie awiza, mimo, ze duzymi litearmi mają na piśmie ze
    polecone mają wrzucać do skrzynki.