  • Data: 2010-12-25 21:45:30
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/25/2010 3:38 PM, spp wrote:

    > Czyli poświadczyłeś nieprawdę a czepiasz się listonosza. ;)

    nie,
    ja nie poświadczyłem nieprawdy,
    mnie tam nie było i realnie i formalnie.
    byli rodzice, a listonosz doszedł do wniosku, że jego to nie obchodzi,
    kto mu odmówił odebrania przesłki. wg niego adres sie zgadzał, a osoba
    pod tym samym adresem już nie musi.
    Pomogła interwencja "na wysokim szczeblu". Szukał tej koperty jeszcze
    tego samego dnia.