  • Data: 2020-07-14 14:19:21
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2020 o 21:50, Animka pisze:

    > Stał policjant, który ruchem kierował, tzn. zatrzymywał ruch.
    > Kolumna Jaruzelskiego liczyła ze 3 samochody i tak w ogóle to miał on
    > jednego ochroniarza.

    I ów jeden ochroniarz jechał jednocześnie tymi trzema pojazdami? Dość
    trudne do realizacji w praktyce i w mojej ocenie mocno niewiarygodny
    szyk. Sądzę, że wszystkie osoby jadące tymi trzema pojazdami, to
    funkcjonariusze ówczesnego BOR-u, a ten jedne "ochroniarz" to tzw.
    "oficer ochrony", który jeździ z VIP-em w jednym samochodzie.

    --
    Robert Tomasik