  • Data: 2007-09-25 09:00:49
    Temat: Re: warunki zabudowy - czy wolno nam kazac co mamy budowac ?
    Od: j...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:fd8h04$p9e$1@opal.futuro.pl...

    > Specjalnie, twórca tematu też myli. Ja obok mojego domku 1p + poddaszem nie
    > chciał bym zobaczyć klocka o wysokości 15-20m.
    >
    > --
    > Z powazaniem
    > Bartosz Augustyniak, Łódź

    Bardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi, niestety mnie jeszcze nie
    stac ani na dom, ani na nowe mieszkanie w bloku.

    To znaczy stac, ale na pewno nie wezme kredytu na 30 lat.

    Moze dlatego naszlo mnie tak na ten temat.

    Szczesliwi ci co odziedziczyli tereny rolne w Warszawie, a teraz
    zadaja za nie od 400zl za m2 bo gmina przekwalifikowala je na
    budowlane.