    From: "Smerf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wadliwe okna w nowowybudowanym domu
    Date: Fri, 27 Feb 2009 14:04:09 +0100

    patrzyłem na to i tak:
    blat w kuchni jest jednoczesnie parapetem. Sa rolety zabudowane. Dylatacje w
    oknach. Farba pomieszczen wewnatrz byla mieszana na oko. Jest to bardzo
    skomplikowane.
    Pozatym dupasy oszczedzaly na mieszance profili i dlatego te sie
    zniekszatlciły.
    Wiec niech bula.

    Chodzi mi tylko w tym watku o sugestie jaka droge prawna wybrac.
    Jest art 363 kc
    Naprawienie szkody powinno nastapic wdl wyboru poszkodowanego, badz przez
    przywrocenie stanu poprzedniego, badz przez zaplateodpowiedniej sumy
    pienieznej. Jednakze gdyby przywrocenie stanu poprzedniego bylo niemozliwe
    albo gdyby pociagala dla zobowiazanego nadmierne trudnosci lub koszty,
    roszczenie poszkodowanego ogranicza sie do swiadczenia w pieniadzu.

    i o to by mi chodzilo.
    Najlpeiej wypierd... bym te okna i wstawil Veki - kurde co mnie naszlo zeby
    sie skusic na tego gealana.

    mar