  • Data: 2009-02-28 09:40:25
    Temat: Re: wadliwe okna w nowowybudowanym domu
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlpeiej wypierd... bym te okna i wstawil Veki - kurde co mnie naszlo zeby
    > sie skusic na tego gealana.

    1. To te firmy zajęły się produkcją okien? Bo wydawało mi sie, że tylko profile
    produkują/dostarczają...

    2. Co do odkształcenia się okien. Bardzo rzadko w przypadku odkształceń
    ościeżnic jest to wina samych oscieżnic (chyba że masz je od jakiegoś garazowego
    producenta, co to oszczędza np. na wzmocnieniach stalowych), zazwyczaj powodem
    jest to wina montażu. Czy mozesz opisać, w jaki sposób Ci sie one odkształciły?
    Zastanawia mnie to, bo piszesz ze problemów z otwieraniem/zamykaniem nie masz.
    Czy to nie są przypadkiem okna z okleiną drewnopodobną na zewnątrz?

    3. Zazwyczaj spokojnym postępowaniem można znacznie wiecej i szybciej uzyskać
    niż złością, wyzywaniem, obrażaniem itd. A mam wrażenie po ostatnim poście, że
    drugą taktykę przyjęłeś.