  • Data: 2007-01-11 20:56:58
    Temat: Re: vista i office 2007 beta a legalnść ?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Kowalski napisał(a):
    > Witam
    >
    > może dla innych trywialne, ale ja wola zapytać niż wpaść
    >
    > czy mogę legalnie w firmie zainstalować i używać Windowsa Viste RC1 i Office
    > 2007 (beta) ?

    Tak - mozesz. Wersje te i tak sa ograniczone czasowo, wiec nie ma problemu.

    > juz musze na czymś pracować, a i tak kupie leglne, gdy tylko będą na polskim
    > rynku (po polsku) - nie chce teraz kupowac XP i o2003, aby za 2 miesiące
    > znowu kase wydawać...

    Masz az tak dobry sprzet i nie uzywasz zadnych innych programow ze sie
    tak pchasz na te Viste? Z doswiadczenia : nie dziala okolo 40%
    programow, (z tych dzialajacych okolo 50% dziala blednie), do tego tego
    nie dziala prawie 100% starszychprogramow. Problemy z grami, ze
    sterownikami ktore w XP dzialaja w trybie zgodniosci. Ogolnie problemy z
    nietypowymi sterownikami. Zauwaz ze w Vista od ktorejs wersji nie
    pozwala wogole na instalowanie niepodpisanych sterownikow...

    Problemy te wynikaja z tego ze Vista jest chyba pierwszym systemem M$a
    ktory nie jest kontynuacja starego systemu i kurczowo nie trzyma sie
    zgodnosci z nimi. W sumie to bardzo dobrze, ale bedzie potrzeba okolo
    roku, aby programy dostosowano do nowego systemu...

    pozdrawiam,
    Przemek O.