  • 1. Data: 2004-11-08 13:14:59
    Temat: Re: uzywany samochód a rękojmia
    Od: "SheriffPL" <m...@f...onet.pl>

    No twoje szanse sa male i tak ciesz sie ze chce ci wymienic ta skrzynie
    gratis . Nie byla to raczej wada ukryta bo tego ukryc sie nie da, skrzynia
    musiala dawac znaki ze nalezy sie jej wymiana /remont/ miales pecha moze to
    zbieg okolicznosci. Z tego co wiem to skrzynia pada dosc dlugo (nie dotyczy
    126p).Mozliwosci sa taki wlales zly olej , ciezka reka , kiepskie ogledziny
    przed zakupem . Mialem cos podobnego tyle ze z silnikiem i bylem
    sprzedajacym , diselek byl nie do zajechania ale jak koles przesiadl sie z
    benzyniaka to po miesiacu zmielilo mu panewki :-(
    Wspólczuje nieoczekiwanych wydatków
    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-08 13:26:06
    Od: "Pete" <e...@h...com>

    Użytkownik "SheriffPL" wrote
    > Mozliwosci sa taki wlales zly olej ,

    A to jest możliwe. Może nalał jakiegoś oleju klasy GL-5, kiedy powinno być
    GL-4, i zjadł mu synchronizatory. Istnieje taka możliwość, tylko nie
    przypuszczałem, że reakcja może być tak natychmiastowa.

    Pozdr.

    Pete

  • 3. Data: 2004-11-08 13:51:59
    Od: Artur Maśląg 'futrzak' <f...@p...com>

    "Pete" <e...@h...com> napisał:
> [...]
    > GL-4, i zjadł mu synchronizatory. Istnieje taka możliwość, tylko nie
    > przypuszczałem, że reakcja może być tak natychmiastowa.

    Może być. Może nie natychmiast, ale efekty czuć już po kilkuset
    kilometrach. Powrót nawet na dobry olej nie oznacza poprawy.

  • 4. Data: 2004-11-08 14:02:02
    Od: Remo29 <r...@g...pl>

    > diselek byl nie do zajechania ale jak koles przesiadl sie z benzyniaka
    > to po miesiacu zmielilo mu panewki :-(

    A co mu zrobił?

    --
    Remek Dąbrowski
    Xsara II break 1.9D '01 Historia: swift 1.3 '98, chlip, chlip...